Mejl till Moderaterna

Hej!

Tänkte bara ge er ett tips om att Moderaternas Hemsida ser förjävlig ut. Vet inte varför jag får känslan av Aftonbladet och Expressen, men den känslan får jag. Och det gör att sidan känns oseriös och kommersiell. När jag däremot går in på Socialdemokraternas hemsida får jag lust att läsa mer och klicka runt på de fina mjuka knapparna och vackra texten. Väldigt bra struktur har den, där man kan se valfrågor, politiken från A till Ö och man kan ställa en fråga i ett bra strukturerat formulär för att få svar direkt. Istället för att, som för att ställa fråga eller ge synpunkter till er, behöva gå in på hotmailen och skicka ett tråkigt mejl. Partiprogram och riktlinjer, motioner och rapporter, arkiv - alla socialdemokraternas rubriker gör mig nyfiken. På er sida lägger jag inte märke till mycket mer än "artikeln" på framsidan som ger mig känslan av att hemsidan är ouppdaterad, och de blåa stela rubrikerna som av någon anledning jag inte ens orkar läsa.

Med Vänlig Åsikt,
Blankröstare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0